top of page

Ауылым менің -тағдырым менің

18 қараша күні Сәкен Сейфуллин атындағы кент кітапханасында "Ауылым менің-тағдырым менің" атты өлкетану сағаты "Бақ" кафесінің иесі жас кәсіпкер Амантай Қарлығашпен кездесу өтті. Қарлығаш кәсіпкерлік қызметін ерекшеліктері туралы айтып, табыс құпиясымен бөлісті және кітапхана қонақтардың сұрақтарына жауап берді. Сұрақ өте көп болды бизнесті қалай бастауы керек, бастапқы капиталды қайдан алуға болады, жарнаманың қандай құралдары ең тиімді? Сонымен қатар, қонақтарымызға бизнес жүргізудің қыр-сырын, бизнесмен сипатын шындайтың табыстар мен сәтсіздіктер туралы білді. Жас кәсіпкер сұрақтарға жауап бере отырып, табысты кәсіпкердің басты қасиеттері еңбекқорлық, өмір бойы білім алу мен өзін-өзі жетілдіру екенін атап өтті.


https://www.instagram.com/p/ClN_ykCscT8/

Таңдамалы
Жаңалықтар
Мұрағат
Тегтармен іздеу
Тегов пока нет.
Біз әлеуметтік желідеміз
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page